O nama

HRVATSKA UDRUGA INOVATORA-PODUZETNIKA
HUIP

Hrvatska udruga inovatora-poduzetnika (HUIP) je osnovana 01.04.2006. te do danas broji oko 350 članova.

HUIP nudi svojim članovima mogućnost napretka i razvitka svojih inovacija te im omogućava prezentaciju na web stranicama, osigurava savjetodavnu potporu svakom članu individualno i potporu u komercijalizaciji.

MISIJA UDRUGE

Misija Hrvatske udruge inovatora-poduzetnika je korištenje tehničkog, gospodarskog i drugog potencijala inovacija u interesu probitka inovatora i Udruge, jačanja konkurentnosti i sveukupnog razvitka hrvatskog gospodarstva usmjeravanjem kreativnog rada kao osnovice razvitka i stvaranje uvjeta komercijalizacije inovacija.

Misija Udruge predstavlja:

  • poveznicu inovatora, fizičkih i pravnih osoba, i inovativnog gospodarstva,
  • povećati broj zaposlenih u sektoru javnog informiranja,
  • povećati transparentnost tvrtke,
  • povećati broj održavanih sajmova na kojima bi inovatori organizirano susretali svoje potencijalne investitore,
  • povećati priliku komercijalizacije izuma,
  • pružanje potpore u izobrazbi na području tehnoloških, tehničkih i informatičkih dostignuća za učenike srednjih škola te studente Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku.

VIZIJA UDRUGE

Postati vodeća udruga u regiji sa najvećim brojem članova inovatora i poduzetnika.

  • registraciju inovacija,
  • zaštitu inovacija putem patenta,
  • promidžba inovacija (sajmovi, Internet, brošure),
  • komercijalizacija (prodaja inovacija za tržišne potrebe),
  • upoznavanje šire javnosti o inovacijama,
  • dobivanje financijske potpore za razvitak ideje (inovacije),
  • objava publikacija.

AKTIVNOSTI UDRUGE U KOMERCIJALIZACIJI INOVACIJA

  • pripremanje i provođenje međunarodne izložbe BUDI UZOR®/INOVA®;
  • pružanje tehničko, tehnološke i informacijske potpore srednjim školama te studentima Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku;
  • identifikacija najznačajnijih sajmova i organiziranje sudjelovanja istaknutih inovatora;
  • identifikacija inovacija radi njihovog daljnjeg predstavljanja na domaćim i inozemnim sajmovima;
  • komercijalizacija projekata;
  • osnivanje baze podataka potencijalnih investitora;
  • ostvarivanje suradnje sa drugim Udrugama.

AKTIVNOSTI RADA SA INOVATORIMA

  • ustrojavanje i organiziranje savjetovališta za pitanja zaštite intelektualnog vlasništva za članove Udruge;
  • poticanje, promicanje i organiziranje inventivnog stvaralaštva i inovacijskog sustava;
  • poticanje, promicanje i organiziranje kreativnog i inventivnog stvaralaštva mladih;
  • osposobljavanje i obrazovanje inovatora;
  • briga o nadarenim i istaknutim stvarateljima u svojoj djelatnosti.

CILJANO TRŽIŠTE

Važna aktivnost koju Udruga poduzima je, između ostalih, i povećanje broja članova. Kroz analizu ciljnog tržišta prošireni su obzori na koji profil osoba se treba koncentrirati i privući:

  • sve inovativne osobe sklone izumima,
  • osobe sa novim poduzetničkim idejama,
  • poduzeća: velika, mala – nova tehnologija,
  • sveučilišno obrazovane osobe sklone inovacijama,
  • fizičke i pravne osobe, inovatori,
  • inovativne tvrtke,
  • inovatori koji nisu aktivni niti u jednom udruženju,
  • poticanje inventivnog stvaralaštva mladih.