Centar za razvoj ekološke proizvodnje (CREP)

Profil klijenta:

Obiteljska poljoprivredna gospodarstva, proizvođači, prerađivači, trgovci i kupci/potrošači ekoloških poljoprivredno-prehrambenih proizvoda iz Istočne Hrvatske (MS) i Srbije (WB6)

Potrebe klijenta:

Razvoj ekološke proizvodnje, povezivanje ekoloških proizvođača međusobno te s ostalim ključnim dionicima razvoja ekološke proizvodnje, jačanje tržišne pozicije, finalizacija proizvoda, jačanje kompetencija proizvođača, zagovaranje

Osigurano rješenje koje udovoljava potrebama:

Inovacija The Distancer 2M je uređaj za prevenciju zaraze od virusa Covid-19, koju je osmislio inovator gosp. Miroslav Špiranović. Uređaj svjetlosno i zvučno upozorava nositelja na nepoštivanje propisane socijalne distance od dva metra, a nosi se kao bedž na reveru ili kao privjesak oko vrata. Njegove osnovne karakteristike i prednosti su što je riječ o uređaju bez tzv. tracking-a ili GPS praćenja, dakle, za razliku od drugih sličnih proizvoda koji se nude, ne prati kretanje osobe. Mogućnosti aktivacije, odnosno svjetlosne ili zvučne indikacije uređaja, isključivo su po izboru korisnika. Proizvod je malenog volumena i mase: okrugao, promjera pet centimetara i težak 30 grama.
TERA Tehnopolis pomogla je gospodinu Špiranoviću u pronalasku programa za dodatno financiranje proizvoda. Riječ je o projektu Synergy u koji je uključen znanstveno-tehnologijski park Sveučilišta u RijeciStepRi, kao hrvatski konzorcijski partner. Projekt Synergy (Sinergijsko umrežavanje u području visokih tehnologija s ciljem poticanja inovativnosti u Središnjoj Europi) financiran iz programa Interreg Central Europe 2017-2020, pomogao je da inovacija gospodina Špiranovića bude korak bliže realizaciji i zaštiti te mu omogućio daljnju razradu i testiranje.

U cilju prepoznatljivosti na domaćem i EU tržištu, TERA Tehnopolis je kroz program EEN IPR HelpDesk savjetovala gospodina Špiranovića oko zaštite njegovog proizvoda čiji je rezultat zaštićen žig za EU tržište. Pored toga, TERA je klijentu pronašla partnera za izradu prototipa (Zajednica tehničke kulture Valpovo-Belišće) te u dodatnoj promociji (Bisnode). U cilju dodatne komercijalizacije i ponude proizvoda na međunarodnom tržištu, TERA Tehnopolis, konzorcijski partner projekta Europska poduzetnička mreža (EEN), će izraditi i objaviti profil u EEN bazi.

Ciljevi Centra za razvoj ekološke proizvodnje:

  • promicanje razvoja i unaprjeđenja ekološke proizvodnje i prerade,
  • stvaranje preduvjeta za trženje ekološkim proizvodima,
  • zaštita interesa proizvođača, prerađivača i trgovaca ekoloških proizvodima,
  • zaštita interesa potrošača ekoloških proizvoda te ostalih subjekata u području unaprjeđenja zdravstvenih, ekoloških, agrotehničkih i tržišnih uvjeta i kriterija za razvoj ekološke poljoprivredne proizvodnje, prerade, plasmana, distribucije, promocije i potrošnje ekoloških proizvoda.

Na web stranici Centra nalazi se i baza OPG-a koji se mogu pretraživati prema nazivu, vrsti proizvoda te lokaciji. Uz svaki OPG nalaze se i njegovi kontakt podaci pa potencijalni kupci ekoloških proizvoda mogu direktno kontaktirati pojedine proizvođače i na taj način naručiti proizvode za koje su zainteresirani.

X
Secured By miniOrange