Pojedinačne potpore za promociju do 80.000 eura

Proizvodite li vina sa zaštićenom oznakom izvornosti ili sa zaštićenom oznakom zemljopisnog podrijetla koja želite promovirati u državama članicama te na taj način utjecati na povećanje njihove prodaje?

U sklopu Vinske omotnice 2019.-2023., otvoren je novi natječaj za mjeru “Informiranje u državama članicama” u cilju informiranja potrošača u državama članicama u pogledu odgovorne konzumacije vina te informiranja o vinima koja imaju zaštićene oznake izvornosti i zaštićene oznake zemljopisnog podrijetla Unije te stoga imaju posebnu kakvoću i posebne karakteristike.

 

Prijavitelji: Stručne organizacije, organizacije proizvođača vina, udruženja organizacija proizvođača vina, privremena ili stalna udruženja dvaju ili više proizvođača, sektorske organizacije uključene u sektor vina i javna tijela utemeljena zakonom koja predstavljaju proizvođače vina, osim korisnika Državnog proračuna

Iznos potpore: Najviši iznos ukupno prihvatljivih troškova po projektu je 100.000 EUR. Razina potpore iznosi do 80% od ukupno prihvatljivih troškova, tj. 80.000 EUR

Rok za prijavuPrijave traju do 31. srpnja 2019. godine!

Dozvoljene (prihvatljive) aktivnosti za ovu mjeru su:

  • – sudjelovanje u informativnim kampanjama,
  • – sudjelovanje na događanjima, sajmovima i izložbama od nacionalnog značaja ili od značaja za Uniju,
  • – oglašavanje u medijima na tržištu država članica (tisak, televizija, radio, internet, društvene mreže),
  • – izrada i distribucija informativnih materijala za tržište država članica,
  • – administrativni troškovi i troškovi osoblja.

Prihvatljivi troškovi:

  • – najam i opremanje informativnog štanda,
  • – kupnja i najam opreme i pribora,
  • – kupnja hrane i pića,
  • – prijevoz, skladištenje i dostava informativnog materijala i opreme,
  • – prijevoz izlagača i osoblja korisnika,
  • – hotelski smještaj i dnevnice izlagača i osoblja, ugostiteljske usluge i catering na događanju,
  • – usluge različitih stručnjaka i agencija za odnose s javnošću,
  • – ulaganje u provođenje istraživanja tržišta država članica,
  • – oglašavanje u medijima u državama članicama,
  • – izrada i distribucija informativnog materijala (izrada i redizajn web stranice, izrada fotografija, produkcija informativnog spota ili filma, prijevod i drugo),
  • – troškovi stalno zaposlenog osoblja i osoblja koje je zaposleno za potrebe projekta Intenzitet potpore.

Više informacija o natječaju možete pronaći na sljedećoj poveznici.

X