IP Helpdesk pruža besplatnu podršku prvoj liniji europskim malim i srednjim poduzećima (MSP) u upravljanju, zaštiti i provedbi intelektualnog vlasništva. Sastoji se od šest namjenskih regionalnih Helpdeskova koji pokrivaju Kinu, Europu, Latinsku Ameriku, Indiju, jugoistočnu Aziju i Afriku, a IP Helpdesk zadovoljava individualne potrebe poduzeća koja posluju na tim tržištima. Osim toga, regionalni Helpdesk Europu posebno pomaže malim i srednjim poduzećima i istraživačima iz EU u rješavanju pitanja intelektualnog vlasništva u kontekstu istraživačkih i inovacijskih projekata koje financira EU.
Nudeći širok raspon informativnih materijala, uslugu telefonske linije za pomoć, kao i raznolik kalendar obuke, opći cilj IP Helpdeska je podržati izgradnju kapaciteta za intelektualno vlasništvo u cijelom opsegu praksi intelektualnog vlasništva: od osvješćivanja do strateške upotrebe i uspješnog iskorištavanja.
European IP Helpdesk pruža besplatnu prvu liniju podrške o pitanjima povezanim s intelektualnim vlasništvom (IP) s ciljem pomoći trenutnim i potencijalnim korisnicima projekata koje financira EU (posebno Horizon Europe), kao i europskim malim i srednjim poduzećima i javnim istraživačkim ustanovama u upravljanju njihovom imovinom intelektualnog vlasništva.
European IP Helpdeskom upravlja Europsko vijeće za inovacije i Izvršna agencija za mala i srednja poduzeća Europske komisije (EISMEA), uz političke smjernice koje daje Glavna uprava Europske komisije za istraživanje i inovacije (DG RTD).
Mali i srednji poduzetnici (MSP) i javne istraživačke ustanove