Profil klijenta:
Human Interaction Company (Burza d.o.o.) hrvatska je agencija osnovana prije 19 godina. Tvrtka dizajnira i razvija digitalne proizvode koji poboljšavaju živote korisnika i stvaraju vrijednost za klijente. Human se bavi razvojem internetskih stranica (micro, aplikacije, corpo) i online performansama poslovanja (analiza, UX/UI optimizacija).
Potrebe klijenta:
Human je tvrtka koja razvija digitalna iskustva koja su ugodna za korištenje, imaju smisla i odlikuju ih odlične performanse. Tvrtka je 18 godina bila poznata pod brendom web.burza. Tijekom tog razdoblja proizvela je više od 150 digitalnih proizvoda, uglavnom za domaće (hrvatsko) tržište. Došlo je vrijeme kad je tvrtka odlučila da je potrebno promijeniti brend i internetsku stranicu te stvoriti nešto što bi predstavljalo njezin način rada i življenja, kao i privuklo strane klijente.
Osigurano rješenje koje udovoljava potrebama:
Razvijena internetska stranica prvenstveno je alat koji donosi priču o tvrtki Human. Tvrtka je odlučila svoje korisnike voditi kroz pažljivo pripremljenu priču koja spaja smiješne trenutke, poslovnu perspektivu i kulturu.
Vizualni su elementi razvijeni s pomoću jednostavnih elemenata koji ne ometaju korisnika već olakšavaju razumijevanje priča. Pisanje tekstova, kao i produkcija fotografija i videozapisa, izvršeni su unutar tvrtke. Da bi se ugradile sve moguće performanse, upotrijebljeni su React i kreiranje aplikacije od strane poslužitelja (Server-Side Rendering). Prijelazi i animacije precizno su prilagođeni da bi se koristilo što manje ciklusa CPU-ova, tako da ne ometaju iskustvo korištenja nego ga poboljšavaju. Osim toga, sve je temeljito ispitano na svim glavnim zaslonima i mobilnim internetskim preglednicima. Zbog toga većina stranica ostvaruje 100/100 bodova na alatu Google Lighthouse te najviše ocjene na alatu za testiranje performansi internetske stranice (Web Page Performance Test). Tvrtka je za svoj projekt osvojila prestižne nagrade: nagradu European Lovie, „digitalni Oscar” te nagradu Webby, obje nagrade za Najbolje prakse na webu (Best Practices on the Web), na temelju ocjena žirija i glasova publike, regionalnu nagradu MIXX za najbolju internetsku stranicu te nagradu Red Dot za dizajn brenda i komunikacije.