Drugi ovogodišnji Big Brand Bootcamp događaj održan je 25. studenoga putem online platforme, u suradnji s Agencijom za razvoj Zadarske županije ZADRA NOVA.
Prvi dio događaja bio je usmjeren na promociju EIT Food programa i aktivnosti, dok je drugi dio bio usmjeren na predavanja vezana uz razne teme, kao što su: „Što je potrebno za razvoj inovativnog i konkurentnog poslovanja“?, „beeB – inicijativa za unaprjeđenje konkurentnosti pčelarskog sektora u Europi“, „Problemi povezani sa zdravljem pčela u Europi“ te „Norveška perspektiva o pčelarstvu“. Događaj je održan kao sinergija EIT Food i beeB projekta koji je orijentiran na pčelarski sektor Europi.
Gosti predavači bili su:
[list type=”icon-arrow”]
- Ivan Štefanić – Tera Tehnopolis d.o.o.,
- Aleksandra Niżyńska – Europski institut za inovacije i tehnologiju (EIT Food),
- Jorge Oliveira, Catarina Coelho, Cristina Amaro da Costa – Politehnički institut Viseu, Portugal,
- Risto Raimets – Estonsko sveučilište bioloških znanosti, Estonija,
- Bjørn Dahle – Norveška udruga pčelara, Norveška.