Cilj najavljenog poziva je jačanje kapaciteta kulturnih i kreativnih industrija za poslovanje na jedinstvenom digitalnom tržištu u skladu s novim regulatornim i zakonodavnim okvirom te razvoj novih inovativnih proizvoda i usluga što će doprinijeti kulturnoj i medijskoj raznolikosti i pluralizmu.
Prihvatljivi prijavitelji su iz sljedećih područja:
- arhitektura,
- audiovizualne djelatnosti uključujući videoigre,
- mediji, baština,
- dizajn,
- izvedbene umjetnosti,
- knjiga i nakladništvo,
- primijenjene i vizualne umjetnosti.
Osnovna djelatnost prijavitelja treba biti razvoj, stvaranje, proizvodnja, distribucija i/ili plasman proizvoda i usluga visoke razine kulturno umjetničke vrijednosti.
Prihvatljivi prijavitelji:
Grupa A
- Trgovačka društva i obrti kojima nije osnivač tijelo javne vlasti,
- Ustanove u kulturi kojima nije osnivač tijelo javne vlasti,
Grupa B
- Fizičke osobe koje profesionalno obavljaju umjetničku djelatnost,
- Umjetničke organizacije registrirane sukladno Zakonu o pravima samostalnih umjetnika i poticanju kulturnog i umjetničkog stvaralaštva.
Iznos sredstava
Ukupan raspoloživi iznos bespovratnih sredstava: 33 milijuna eura (najniži iznos potpore za Grupu A je 39.816,00 eura, a najviši iznos iznosi 995.421,00 eura, dok je najniži iznos potpore za Grupu B 13.272,00 eura, a najviši iznos za istoimenu grupu iznosi 185.011,00 eura).
Prihvatljivi troškovi:
Grupa A
- Trošak gradnje, rekonstrukcije/ modernizacije zgrada, poslovnih prostora, drugih objekata i uređenje pripadajuće parcele; uključujući energetsku obnovu,
- Nabava novih strojeva, opreme, alata, troškovi informatičko-komunikacijskih i audio/video rješenja (softver),
- Informatičko-komunikacijskih i audio/video rješenja (hardver),
- Neizravni troškovi po fiksnoj stopi od 15% prihvatljivih izravnih troškova osoblja,
- Nabava nematerijalne imovine u obliku patenata, autorskih prava, znanja i drugih vrsta intelektualnog vlasništva,
- Trošak uporabne dozvole i energetskog certifikata,
- Troškovi plaća osoblja, komunalni doprinos,
- Troškovi najma, uređivanja i vođenja štanda pri sudjelovanju poduzetnika na određenom sajmu ili izložbi povezano s projektom,
- Troškovi predavača za sate tijekom kojih su predavači sudjelovali u obuci, troškovi povezani s predavačima i polaznicima koji su izravno povezani s projektom usavršavanja,
- Izrada planova i strategija digitalizacije poduzeća, izrada dokumentacije za nabavu, stručni nadzor građenja, ostale usluge povezane s projektom ulaganja,
- Troškovi savjetodavnih usluga povezanih s projektom usavršavanja,
- Troškovi upravljanja projektom te troškovi plaća osoblja koje će raditi na provedbi projekta.
GRUPA B
- Održavanje, preuređenje i/ili modernizacija zgrade, poslovnih prostora, drugih objekata i pripadajuće parcele uključujući energetsku obnovu te neizravne troškove po fiksnoj stopi od 7% prihvatljivih izravnih troškova projekta,
- Nabava novih strojeva, opreme, alata,
- Informatičko-komunikacijskih i audio/video rješenja (softver),
- Nabava nematerijalne imovine u obliku patenata, autorskih prava, znanja i drugih vrsta intelektualnog vlasništva,
- Troškove plaća osoblja koje će raditi na provedbi projekta,
- Najam, uređivanje i vođenje štanda usluge izrade planova i strategija digitalizacije i organizacije poslovanja,
- Troškove povezani s predavačima i polaznicima za potrebe usavršavanja,
- Troškove savjetodavnih usluga povezanih s usavršavanjem,
- Usluge vanjskih stručnjaka za pripremu projektnog prijedloga,
- Usluge vanjskih stručnjaka za upravljanje projektom,
- Usluga vanjskih stručnjaka za pripremu i provođenje postupaka nabave,
- Usluge izrade projektno-tehničke dokumentacije.
TERA ASISTENCIJA U NATJEČAJU
TERA Tehnopolis nudi potencijalnim prijaviteljima asistenciju u pripremi i provedbi projekata. Usluge koje TERA pruža se odnose na savjetodavne usluge, pripremu natječajne dokumentacije, upravljanje projektom te komercijalizaciju projekta i plasiranje proizvoda na tržište EU uz pomoć Europske poduzetničke mreže.
Za dodatne informacije javite se e-poštom na ured[at]tera[.]hr, telefonom na 031/251-000 ili osobno na adresu Trg Ljudevita Gaja 6 u Osijeku ili putem naše kontakt forme.